Er du en techie med passion for å hjelpe kunder?

Da er det deg vi ønsker som vår nye kollega i vårt supportteam i Lillestrøm.

Søknadsfrist:  Snarest
Søk på stillingen

Som supportmedarbeider/kundebehandler vil du være med å bygge opp et nytt kundesenter som skal bli best i klassen på kundeservice. Vi søker deg som ønsker å fordype deg i smarthus-markedet. Du er nysgjerrig på hvordan tekniske ting henger sammen og genuint opptatt av å skape gode kundeopplevelser. Hvorfor ikke bli med oss i Datek Smart Home på vår reise inn i hjemmene til vanlige folk? Vi har som mål å få Norges mest fornøyde smarthuskunder.

Datek har lang fartstid innenfor IoT-løsninger og vi bruker nå den erfaringen til å bygge opp og satse innenfor et felt der vi mener vi kan gjøre en forskjell. Vi har gjennom de siste årene bygget opp en komplett smarthus-løsning som blant annet består av Zigbee hub og sensorer, plattform/backend og app (iOS og Android). Vi utvikler tjenester innenfor trygghet, strømsparing, helse med mer, i samarbeid med store norske og nordiske aktører.

Stillingen rapporterer til support manager og er lokalisert ved selskapets kontorer i Lillestrøm.

Du er

  • En som tar eierskap og er nysgjerrig på hvordan ting henger sammen

  • En som liker å kommunisere og kommuniserer godt med alle type mennesker, muntlig og skriftlig

  • En som ønsker å gjøre en forskjell

  • Fremoverlent og liker høyt tempo

  • Nysgjerrig på hvordan andre tenker. Du spør "hvorfor" heller en gang for mye enn en gang for lite

  • Glad i struktur og orden. Liker å ta eierskap

Kundesenteret har ansvar for å besvare innkommende henvendelser på chat, telefon og e-post, og er også involvert i en rekke spennende prosjekter. Kundereisen og gode kundeopplevelser er det viktigste kjerneområdet i bedriften og er en viktig del av driften. Vi er i en prosess der vi bygger opp alt fra bunnen av og ser etter en erfaren person som vil være med på å ta dette til rett nivå.

Hos oss vil du få muligheten til å utvikle deg. Datek har vi fokus på at det er viktig å kontinuerlig opprettholde og bygge kompetanse, og alle får sette av tid til dette. Vi har et årshjul med fagdager som holdes på tvers av alle selskaper i Datek, med fokus på å spre, dele og gi ny kompetanse, samt sosiale happenings for å skape samhold og åpenhet.

Hos oss vil du få mulighet til å eie egen bedrift gjennom vårt aksjeprogram for de ansatte.

Du vil jobbe i åpne og spennende lokaler for sosialisering på tvers av avdelingene, samt en god lunsjordning.

Arbeidsoppgaver og ansvarsområder

  • Være med å utvikle og forbedre støttesystemer og rutiner

  • Skrive artikler til selvhjelpsportalen

  • Besvare innkommende henvendelser fra kunder og partnere

  • Mellomledd mellom de ulike avdelingene i selskapet

  • Bistå i prosjekter og forefallent arbeid

Ønskede kvalifikasjoner

  • Svært gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk

  • Erfaring fra kundesenter

  • Erfaring fra telecom og/eller smarte hjem

  • Lærevillig og målbevisst

  • Selvgående og ansvarsbevisst

For mer informasjon om denne stillingen ta kontakt med Tommy Svendsen, telefon 966 22 717.

Arbeidsgiver: Datek Smart Home AS

Tiltredelse: Etter avtale

Søknadsfrist: Snarest

Arbeidsplass: Lillestrøm

Tittel: Supportmedarbeider/kundebehandler

Stilling: Fulltid

Omfang: Fast

Antall stillinger: 1

Tommy Mastil
Tommy Svendsen Mastil
Monica Mastil
Monica Skutlaberg Helt Mastil

Hvorfor jobbe i Datek? Les Unwired inside så får du med deg alt det spennende som skjer!