Er du en techie med passion for å hjelpe kunder?
Da er det deg vi ønsker som vår nye kollega i vårt supportteam i Lillestrøm.
Som supportmedarbeider/kundebehandler vil du være med å bygge opp et nytt kundesenter som skal bli best i klassen på kundeservice. Vi søker deg som ønsker å fordype deg i smarthus-markedet. Du er nysgjerrig på hvordan tekniske ting henger sammen og genuint opptatt av å skape gode kundeopplevelser. Hvorfor ikke bli med oss i Datek Smart Home på vår reise inn i hjemmene til vanlige folk? Vi har som mål å få Norges mest fornøyde smarthuskunder.
Datek har lang fartstid innenfor IoT-løsninger og vi bruker nå den erfaringen til å bygge opp og satse innenfor et felt der vi mener vi kan gjøre en forskjell. Vi har gjennom de siste årene bygget opp en komplett smarthus-løsning som blant annet består av Zigbee hub og sensorer, plattform/backend og app (iOS og Android). Vi utvikler tjenester innenfor trygghet, strømsparing, helse med mer, i samarbeid med store norske og nordiske aktører.
Stillingen rapporterer til support manager og er lokalisert ved selskapets kontorer i Lillestrøm.
Du er
-
En som tar eierskap og er nysgjerrig på hvordan ting henger sammen
-
En som liker å kommunisere og kommuniserer godt med alle type mennesker, muntlig og skriftlig
-
En som ønsker å gjøre en forskjell
-
Fremoverlent og liker høyt tempo
-
Nysgjerrig på hvordan andre tenker. Du spør "hvorfor" heller en gang for mye enn en gang for lite
-
Glad i struktur og orden. Liker å ta eierskap
Kundesenteret har ansvar for å besvare innkommende henvendelser på chat, telefon og e-post, og er også involvert i en rekke spennende prosjekter. Kundereisen og gode kundeopplevelser er det viktigste kjerneområdet i bedriften og er en viktig del av driften. Vi er i en prosess der vi bygger opp alt fra bunnen av og ser etter en erfaren person som vil være med på å ta dette til rett nivå.
Hos oss vil du få muligheten til å utvikle deg. Datek har vi fokus på at det er viktig å kontinuerlig opprettholde og bygge kompetanse, og alle får sette av tid til dette. Vi har et årshjul med fagdager som holdes på tvers av alle selskaper i Datek, med fokus på å spre, dele og gi ny kompetanse, samt sosiale happenings for å skape samhold og åpenhet.
Hos oss vil du få mulighet til å eie egen bedrift gjennom vårt aksjeprogram for de ansatte.
Du vil jobbe i åpne og spennende lokaler for sosialisering på tvers av avdelingene, samt en god lunsjordning.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder
-
Være med å utvikle og forbedre støttesystemer og rutiner
-
Skrive artikler til selvhjelpsportalen
-
Besvare innkommende henvendelser fra kunder og partnere
-
Mellomledd mellom de ulike avdelingene i selskapet
-
Bistå i prosjekter og forefallent arbeid
Ønskede kvalifikasjoner
-
Svært gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk
-
Erfaring fra kundesenter
-
Erfaring fra telecom og/eller smarte hjem
-
Lærevillig og målbevisst
-
Selvgående og ansvarsbevisst
For mer informasjon om denne stillingen ta kontakt med Tommy Svendsen, telefon 966 22 717.
Hvorfor jobbe i Datek? Les Unwired inside så får du med deg alt det spennende som skjer!
