Vil du levere den ultimate kundeopplevelsen?

Da er det deg vi ønsker som vår nye kollega i vårt supportteam.

Søknadsfrist:  Snarest
Søk på stillingen

Datek har lang fartstid innenfor IoT-løsninger og i Datek Smart Home har vi spesialisert oss på å bruke denne erfaringen innenfor smarthus-domenet. På vår egenutviklede ende-til-ende-løsning utvikler vi tjenester innenfor blant annet trygghet og strømsparing, i egen merkevare og i samarbeid med store norske og europeiske aktører.

Kundefokus og effektiv kommunikasjon er av sentral betydning for vår supportavdeling. I supportavdelingen jobber vi tett med alle avdelinger i selskapet, samt samarbeider tett med partnere.

Vi er på jakt etter deg som er lidenskapelig opptatt av å gi en god kundeopplevelse. Du er flink til å sette deg inn i problemstillinger for å løse edgecaser og nysgjerrig på tekniske løsninger.

Du er

  • En som liker å kommunisere og kommuniserer godt med alle type mennesker, muntlig og skriftlig både på norsk og engelsk.

  • En som er opptatt av å levere den beste kundeopplevelsen.

  • Teknisk interessert og nysgjerrig på hvordan ting henger sammen.

  • En som evner å fordype deg i problemstillinger uten å sette deg fast i ett spor. Klarer å løfte blikket og se ting fra flere sider.

  • Sulten på å lære, flink til å lytte og ta til deg kompetanse.

  • Strukturert og ser nytten i dokumentasjon.

Som en del av support-teamet blir du godt kjent med vår smarthusløsning og produktene vi utvikler. Ditt hovedansvar vil være å løse support saker, men du vil også til tider jobbe med aktiviteter og prosjekter. Du jobber også tett med kommersiell avdeling.

Arbeidsoppgaver og ansvarsområder

  • Følge opp innkommende saker.

  • Koble opp utstyr og gjenskape feilsituasjoner.

  • Gjennomgå og analysere logger for å identifisere hendelsesforløp.

  • Arbeid med proaktiv dokumentasjon i flere kanaler.

  • Oppdatere testcaser.

  • Bistå QA avdelingen med testcaser.

  • Være med å kontinuerlig forbedre prosessene rundt support og QA.

Ønskede kvalifikasjoner

  • Erfaring innen teknisk support, inkludert feilsøking.

  • Minst 3 års erfaring med arbeid innenfor support/kundeservice.

  • Erfaring med verktøy for kundesupport, eksempelvis Zendesk.

  • Komfortabel med å besvare telefonsamtaler og ta initiativ til samtaler.

  • Det er en fordel om du har erfaring fra Telecom, strømselskaper og andre tech relaterte selskaper som legger stor vekt på kundeservice.

Vi tilbyr

  • Stor fleksibilitet og variasjon i arbeidsoppgaver med spennende utfordringer.

  • I stor grad mulighet for å påvirke din egen arbeidssituasjon og faglig utvikling.

  • Svært hyggelige, kompetente og engasjerte kollegaer.

  • Høy faglig utvikling gjennom egen læring, kurs, fagdager og workshops.

  • Sentral beliggenhet og kort vei til kollektiv terminal.

  • Konkurransedyktige betingelser.

I Datek har vi fokus på å kontinuerlig opprettholde og bygge kompetanse, og alle får sette av tid til dette. Vi avholder jevnlig fagdager der vi samler alle i Datek gruppen. Her er fokus å tilegne seg ny kompetanse, samt å dele noe av den spisskompetansen som våre ansatte sitter på. Vi har også sosiale aktiviteter og happenings for å vedlikeholde det gode miljøet vårt.

For mer informasjon om denne stillingen ta kontakt med Ramin Hasseli, ramin@datek.no

Arbeidsgiver: Datek Smart Home AS

Tiltredelse: Etter avtale

Søknadsfrist: Snarest

Arbeidsplass: Lillestrøm

Tittel: Teknisk supportmedarbeider

Stilling: Fulltid

Omfang: Fast

Antall stillinger: 1

Ramin
Ramin Hasseli Support Manager Datek Smart Home AS

Hvorfor jobbe i Datek? Les Unwired inside så får du med deg alt det spennende som skjer!